[linux] OT: Dlink DSL-562T

Pavol Lajciak linux na pavolmaria.org
Úterý Srpen 14 10:58:09 CEST 2007

AhojJ,
> Ja som si vyberal z Draytek Vigor 2700G a Linksys Wireless-G Broadband Router
> WRT54G. Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G.

Lepsi je Linksys WRT54GL, ale to je iba Wifina. Poznam mame ju v robote
a je fajn.

>  Nakoniec som si kupil Vigor 2800VG. S draytekom som velmi spokojny aj
> ked ma komercny firmware, zato vsak stabilny a pomerne dobre upgradovany.

Pozeral som cez google, ale Vigor 2800VG som nanasiel.

> Myslim ze kupovat cisto modem uz nema velmi zmysel, hlavne ak mas doma
> staru mamu co si chce cez svoje PDA pocuvat radio a manzelku a deti co stale
> otravuju so svojimi notebookmi ;)

Rozmyslam nad kombinaciou Linksys WRT54GL + nejaky ADSL router - Zyxel,
Linksys, Vigor.
Druha moznost allinone ala Vigor, SMC. Neviem, ci aj Linksys mam all in
one riesienie.
 Nechcem kupit blbost, lebo na krabiciach pekne pisu a prevadzka
otestuje...

Pavol