[linux] kopirovanie diskov

admin admin na kryha.sk
Úterý Srpen 14 11:34:28 CEST 2007

A je nutne kopirovat disky pod spustenym OS? Ja osobne pouzivam bootovacie
CD, na ktorom je vela utilit na kopirovanie celych diskov, alebo len
zvolenych particii, utility na opravu (obnovu) poskodenych suborovych
systemov, vytvaranie image a mnoho inych. Je to nezavisle od instalovaneho
OS. Ako servisne CD sa mi osvedcilo na 100%. Link je tu:
http://hiren.latest-info.com/.

S pozdravom

EditorPO

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Ing. Rudolf Kollar
Sent: Tuesday, August 14, 2007 8:41 AM
To: linux list
Subject: [linux] kopirovanie diskov

Dobry den.
Potrebujem skopirovat vzorovy naistalovany system na dalsich 9 diskov.
Disky su identicke /rovnaka velkost, vyrobca, rovnaky typ/. Skusil som
pouzit prikaz "dd if=/dev/hda of=/dev/hdc bs=16MB" system sa rozbehne s
chybou grub stage1,5 a error 2 a pri naslednej kontrole filesystemu
"fsck.ext3" mi najde neskutocne mnozstvo chyb. /Samozrejme pri
kopirovani mam system nabootovany knoppixom./
Je mozne skopirovat disky aj inym sposobom resp. robim niekde chybu ja?
Dakujem Rudo