[linux] ssh agent forwarding

Toth Milan milan na toth-online.com
Pondělí Prosinec 10 15:15:08 CET 2007

On 10.12.2007, at 14:59, Marek Podmaka wrote:

> Existuje parameter -i, ktorym vies povedat ktory "fyzicky" kluc sa ma
> pouzit. Ale v spolupraci s forwardovanim to nefunguje.
>
> Ale neviem preco to potrebujes - ssh skusa po rade vsetky kluce, ktore
> ma dostupne. Zrejme si si to nevsimol, pretoze uz prvy skusany kluc

samozrejme, ze som si to vsimol a aj som to pisal, ze pri `ssh -v
user at host` som si vsimol ze sa skusaju kluce a prvy ktory sedi sa
pouzije. Potrebujem to koli tomu ze v jednom .ssh/authorized_keys mam
2 verejne kluce a to jeden na ssh pristup a jeden na servovanie svn
repozitaru ako si mozes vsimnut v mojom prvom maili :-) Peace. Teda
ak chcem pristupovat k svn repozitaru tak sa pouzije kluc na ssh
pristup a tym padom mi je svn repozitar nedostupny. Samozrejme ze su
mi jasne workaroundy, ktorymi sa to da obist resp. to urobit uplne
inak. Iba som chcel vediet ci niekto pozna na spominany problem
riesenie.

--
Toth Milan
milan at toth-online.com