[linux] Re: KOMERCIA: webcam pod Linuxom

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Únor 1 10:23:17 CET 2007

Ahojte,

dufam, ze tento mail nevyznel tak ako nebol mysleny, lebo som zatial
nedostal ziadnu odpoved. Nejde o ziadnu recesiu ani provokaciu, naozaj
je to praca pre cloveka, co vie a chce robit takyto linuxovy support.

Druha moznost, ako si to ticho mozem vysvetlit je, ze sa potvrdzuju moje
slova o tom, ze linux support pre mensie projekty a beznych ludi je
horsie dostupny, ako windows support, kde v kazdej ulici maju ludia toho
svojho ITckara.

A konkretne nizsie uvedeny typ problemu by vo Windowse ani nebolo
potrebne riesit - jednoducho by sa odklikal setup.exe z CD pribalenych
ku kameram, kde byvaju vacsinou ovladace len k Windows a Mac OS,
podobne, ako u ineho hardveru.

Toto vsak samozrejme stale nie je dovod, pre ktory by som od Linuxu
odisiel, lebo mojou motivaciou preco pouzivam Linux a nie Windows NIE JE
"mat lahky zivot".

Nizsie uvedeny navrh este plati. Vopred dik a pekny den.

ostry