[linux] Re: KOMERCIA: webcam pod Linuxom

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Únor 1 11:24:58 CET 2007

pripadne by sme sa vedeli dohodnut aj na urcitej minimalnej sume, ktoru
riesitel, na ktorom bude vidno, ze vie co robi, dostane, ak sa mu aj
napriek ocividnej snahe nepodari rozbehat ani jednu z tych kamier

ak to teda bude ochotny niekto riesit, mozem pripadne zistit aj tie typy
chipsetov, ale ako prvu vec potrebujem od niekoho odpoved typu "ano,
idem do toho" (staci mi poslat sukromne, netreba do fora)

ostry