[linux] zaujimavy problem (s casom)

Marek Ondrej ondrej na ondrejovci.de
Úterý Únor 6 15:34:15 CET 2007

Zdar, mne to robila jedna tvrda servrova intelova doska (s dvoma 64 bit xeon CPU).
Cas isiel niekedy dozadu, prikaz date hadzal rozne casi akoby kazdy CPU bezal
v svojom case ktory plynie roznou rychlostou (raz jeden cas na dalsi pokus iny
cas na dalsi zase ten predosly atd.. ) Mam pocit ze to ma co robyt s thermal
throtlingom resp. spread spektrom vecami v biose na ochranu prehriatia a
dosiahnutia vyzsieho narazoveho vykonu (nieco ako tuning za behu).

Momentalne som tento problem vyriesil kernel parametrom "notsc".

Mozes skusit, mozno pomoze. Bezi mi teraz uz aj ntp aj ping ine veci
na case zalozene - viac ako 2 tyzdne.

Marek

Dňa Ut 30. Január 2007 20:47 Peter Chabada napísal: