[linux] 75mhz

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Pátek Leden 5 10:30:55 CET 2007

On Fri, 5 Jan 2007 09:19:45 +0100 Jan Husar <jan.husar na skosi.org> wrote:

> pripadne skus netbsd, je to troska tazsie ako linux ale vykonostov
> nezrovatelne, pod netbsd by nemal byt problem bezat firefox a ani
> openoffice na takom starsom hardware..

Ou! Nevieme sice kolko ma ten stroj RAM ale co si spominam tak
v casoch 486 bolo 16MB celkom slusne. Pri tomto predpoklade mozme
na Firefox a OpenOffice rovno zabudnut a nepomoze ani *BSD.

Pri 64MB by v tom OpenOffice vedel pracovat trpezlivy clovek ...snad. ;-)

Co sa tyka linux distribucii by som skusil este DSL (Damn Small
Linux). Je tam vyber nenarocnych desktopovych aplikacii a pisu, ze
minimalne poziadavky su 486DX a 8MB RAM.

http://www.damnsmalllinux.org/

Robo

--
Robert Cernansky