[linux] Základné otázky

raddik1 na orangemail.sk raddik1 na orangemail.sk
Čtvrtek Leden 11 18:52:35 CET 2007

Zdravím:o)) ..som pouzivatelom OS windows xp, a mal by som záujem rozsirit svoj obzor aj o iné OS...asi k druhym najznamejsim patrí LINUX a mam o nom len zakladne informacie,, som velmi prekvapeny roznymi recanziami ze jeho prostredie a struktura je omnoho lepsia ako rozhranie windows,.a hlavne to ze je free..tak sa chcem informovat aka zakladne prostredie alebo myslim distribucia je najoptimalnejsia na pouzivanie ..a ako ho sklbim s windowsom myslim tym dualboot..za odpoved dakujem :o)