[linux] Základné otázky

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Leden 17 09:16:04 CET 2007

On Thu, Jan 11, 2007 at 06:52:35PM +0000, raddik1 na orangemail.sk wrote:

> Zdravím:o)) ..som pouzivatelom OS windows xp, a mal by som záujem
> rozsirit svoj obzor aj o iné OS...asi k druhym najznamejsim patrí
> LINUX a mam o nom len zakladne informacie,, som velmi prekvapeny
> roznymi recanziami ze jeho prostredie a struktura je omnoho lepsia ako
> rozhranie windows,.a hlavne to ze je free..tak sa chcem informovat aka
> zakladne prostredie alebo myslim distribucia je najoptimalnejsia na
> pouzivanie ..a ako ho sklbim s windowsom myslim tym dualboot..za
> odpoved dakujem :o)

Na internete je toho kopec popisaneho. Asi k najlepsiemu portalu
zaoberajucemu sa linuxom na ceskom a slovenskom internete patri
http://abclinuxu.cz Tam mozno ziskat najzakladnejsie informacie. Ak by
nieco nebolo jasne, tak mozno samozrejme pouzit aj tuto konferenciu:
linux na lists.linux.sk

Az by si to chcel vyskusat u seba, tak nie je problem prevadzkovat na
pocitaci dualboot - aj windows aj linux. Instalacia nie je tazka a mozes
ju skusit spravit sam. Ale az sa ti podari najst nejakeho linuxaka
v tvojom okoli, ktory by bol ochotny pomoct ti s tym na zaciatok, tak by
ti to usetrilo nejake tie nervy a cas.

Tak vela zdaru, rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207