[linux] Upgrade z FC6 na F7 pomocou yum...

Jan Andrejkovic jandrejkovic na gmail.com
Pondělí Červen 4 18:09:45 CEST 2007

Ahoj SAL,

Mozem potvrdit ze migracia z FC6 na F7 cez yum pri PATA diskoch a RAID/LVM
prebehla uspesne.

Najprv som urobil yum clean all,
Potom:
rpm -Uhv
ftp://ftp.upjs.sk/pub/fedora/linux/releases/7/Fedora/i386/os/Fedora/fedora-release-7-3.noarch.rpm\
ftp://ftp.upjs.sk/pub/fedora/linux/releases/7/Fedora/i386/os/Fedora/fedora-release-notes-7.0.0-1.noarch.rpm

Potom som vypol vsetky nestandard repozitare v /etc/yum.d ktore este
nestihli premigrovat na F7 (aj tak som z nich pouzival len ntop, ktory
som odinstaloval)

Dal som yum upgrade a za niekolko hodin som sa to dotahalo.

Nakoniec som este upravil /etc/grub.conf kedze mi tam ostali aj nejake stare
kernely z FC6.

Reload a privitala ma F7.

Diki,

Janci alias Tofu

Dňa 3.6.2007, Ing. Jan ONDREJ <jan.ondrej na upjs.sk> napísal(a):