[linux] Port<1024 // 1024++ vyhody a nevyhody /// SSH na 2244/40000/522

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Červen 13 16:18:32 CEST 2007

Jan Kunder wrote:
> To viem, ale su sluzby, kt. "nesmu" bezat na porte>1024?
> Nebude vadit SSH, ak ho dam na 3030?

Nebude.

> Presne o toto a script-telnet kiddies mi ide :)
> Trosku obsirnejsie info?
> Ide - prave pri ssh - o to, co okrem konfiguracia (a nutnosti
> pamatania si navyse aj portu) si privyrabam za problemy ;)?

Detiska plesnive tymto odstrihnes. Detto automaty.
Hlavne nezabudni, ak mas viac serverov a na kazdom budes menit port pre
ssh, a zaroven pouzivas ssh medzi tymi strojmi zaroven, tak je idealne
zmenit aj /etc/services :). Aby ti proste ssh stroj1 slo na port, na
ktory ma a aby si si nemusel definovat -p v prikaze.

Martin