[linux] integracia mutt s procmail

Toth Milan milan na toth-online.com
Středa Červen 27 22:30:21 CEST 2007

Ja som pristupil k radikalnemu rieseniu. Po vstupe do mailboxu mi
mutt oznaci e-maili starsie ako dva tyzdne potom uz len ; + D + $ a
ide to do prec. Toto plati samozrejme pre mailboxy kam chodia maili z
mail konferencii, tie maju aj tak archuv na webe, setri to miesto na
disku a rychlost nacitavanie mailboxu. Inak je to v .INBOX kam mi
chody vsemozna posta, tam to riesim triedenim podla rok/mesiac cize
kazdy mail sa pomocou procmailu uklada do zlozky aktualneho roku a
mesiacu, tymto docielim aky taky poriadok ... niekedy sa thread
prerusi ale k k mailom starsim ako dva mesiace pristupujem iba
vynimocne, sporadicky ak vobec. Dalsia vec su spam-y vsetko so score
vyssim ako 5 ide do kytek. Vsetko z freemailov, Taivanu, Cini,
Uzbekistanu ide do .Junk. Mozno by stalo za to poveda co konkretne
hladas :-)