[linux] integracia mutt s procmail

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Červen 28 07:16:35 CEST 2007

Ahoj,

> - mutt ma moznost zmenit identitu (nastavit policko From:) na zaklade
>   nejakych pravidiel, ale ak som spravne pochopil, tak tato zmena uz je
>   trvala. Po napisani mailu sa to nevrati na default hodnotu (napr.
>   kamosom chcem odpisovat z adresy rajo na platon, ale zakaznikovi, ktory
>   mi napisal na oficialnejsi email host na platon chcem odpisat z tejto
>   adresy)

s ostatnym ti nepodarim, ale toto mi fuguje dobre. Pouzivam (obsah som
trocha pomenil, nemam rad spammerov ani virusy):

alternates "(don-t-spam na .*|jan\.spammer na .*|jspam na .*|^(don-t-spam|xxx)@salstar.sk)"

Adresa "From" sa meni automaticky podla toho, na ktoru mi dana sprava
prisla. Starsi mutt 1.4 ten parameter volal trocha inak.

Dalej mam este na klaves "u" pri odosielani sprav nastavene, nech mi nastavi
identitu na UPJS:

macro compose u '<esc>f^uIng. Jan ONDREJ <jan.spammer na upjs.sk><enter>'

Toto je taktiez iba docasne, pre konkretnu spravu.

				SAL