[linux] MySQL

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Březen 6 20:58:55 CET 2007

On Mon, Mar 05, 2007 at 02:23:41PM +0100, Marek Slebodnik wrote:
> Zdravim
>
> potrebujem prenies Mysql Databazu z debiana na gentoo. No vsetky moje
> pokusy zlyhali na tom ze mi to dobabralo diakritiky. Tabulky v debiane
> maju nastaveny charset latin1, No mysqldump mi vzdy dumpne znaky
> diakritiky na 2 bajtoch, (snazi sa to dumpnut ako utf8 podla mna) skusal
> som rozne prepinace, --default--character-set --set-charset ale
> pravdepodobne robim nieco zle.

A si si isty, ze su v databaze data v takom kodovani, ako je napisane?
Pisali to tam aplikacie spravne? Lebo az nie, tak si koledujes
o problemy. A potom to uz neda dokopy nikto.

Kazdopadne je sposob prace s kodovanim dobre popisany, v podstate staci
precitat dokumentaciu na http://dev.mysql.com/ . Pisat spravny postup,
ako to robit by bol iba preklad dokumentacie, tak sa mi to nechce
popisovat.

Ale az chces, mozem sa skusit s tym popasovat ja. Myslim, ze to
rychlejsie vyriesim ako vysvetlim postup. ;-) Kontakt na mna nemozes mat
problem najst. ;-)

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207