[linux] MySQL

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Úterý Březen 6 21:38:22 CET 2007

Hi,
> potrebujem prenies Mysql Databazu z debiana na gentoo. No vsetky moje
> pokusy zlyhali na tom ze mi to dobabralo diakritiky. Tabulky v debiane
> maju nastaveny charset latin1, No mysqldump mi vzdy dumpne znaky
> diakritiky na 2 bajtoch, (snazi sa to dumpnut ako utf8 podla mna) skusal
> som rozne prepinace, --default--character-set --set-charset ale
> pravdepodobne robim nieco zle.

Ze som sa s tym prave dnes bavil... to ze mas dump na dva bajty to
nevadi. Ked pustas mysql a importujes do toho ten dump, spust to s
parametrom --default-character-set=utf8 a toi by alo pomoct. My sme
predtym este prepli cely server do utf8 a aj databazu sme vytvorili ako
utf8, to neviem ci bude treba, uvidis.

M.R.