[linux] zaujimavy problem (s casom) - RIESENIE

Peter Chabada peter na chabada.sk
Středa Březen 7 22:11:22 CET 2007

Riesenie, ci skor workaround:

Uz mi ten pocitac ide dlhsie bez problemov. Pomohlo predavat pri
bootovani kernelu parametre noapic a noacpi. Vypol som aj uplne power
management, no pomohli az tie parametre kernela.

--
Peter Chabada