[linux] Ako vypnut RBL vlastnych userov v spamassassine.

Pátek Březen 9 14:28:46 CET 2007

On 09.03.07 10:01, Jan ONDREJ (SAL) wrote:
>   nasiel som este niekolko dalsich rieseni mojho problemu. Jedno z nich je
> popisane na stranke:
>   http://wiki.apache.org/spamassassin/DynablockIssues
>
> Takze vpodstate postaci mat postfix 2.3 a v nom zapnute:
>   smtpd_sasl_authenticated_header=yes
> a este k tomu spamassassin 3.1.4 a vyssi, ktory to uz vie spracovat.

takze postfix neuklada do hlaviciek informacia ze mail bol autentizovany? :)
V takom pripade obavam sa naozaj nemozeme obvinovat SA :))
Radsej skus co najskor upgradnut ten postfix.

> Kedze postfix 2.3 este asi nie je az tak velmi rozsireny, tak toto pravidlo
> pre SA by malo fungoavt aj pre starsie verzie.
>
>   header LOCAL_AUTH_RCVD    Received =~ /\(using TLSv1 .* by work\.salstar\.sk /
>
> Uz len dufat, ze spammeri nepouzivaju TLS k odosielaniu posty. :)

sklamem ta, ku mne/nam chodi kopa spamov cez TLS... ked to totiz spammer
posle cez nejaky MTA ktory podporuje TLS na oboch stranach, dalej to uz
pojde s TLS. Navyse, toto riesenie stale bude fungovat len u teba s ked
tvoji zakaznici poslu postu von, bude ohodnotena ako spam...

10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!