[linux] Prenos userov medzi systemami

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Březen 28 15:06:35 CEST 2007

On Wed, Mar 28, 2007 at 02:50:53PM +0200, Martin Plch wrote:
> Prechadzam z Red Hatu na Debian a potrebujem prehodit aj userov ktorych je
> dost a nie je mozne ich vytvorit znova. Cize ich potrebujem prehodit na novy
> system aj s heslami.
>
> Uz som to kedy si davno urobil stylom ze som porovnal stare subory
> passwd
> passwd-
> group
> group-
> gshadow
> gshadow-
>
> s novymi poupravoval som tam systemove konta a prepisal na novom servri a
> [...]

Az chces zachovat co najviac veci pre uzivatelov zo stareho servera, tak
manualny postup je podla mna spravny. Akurat by sa mozno dali niektore
veci trosku oskriptovat nejakym "for" cyklom, aby si nemusel pisat
podobne prikazy manualne.

Potom to je uz iba o tvojich skusenostiach a sikovnosti.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207