[linux] Vytvaranie a vzdialena sprava diskovych obrazov

Jan Novak jan139 na post.sk
Čtvrtek Listopad 8 07:50:00 CET 2007

Dobry den priatelia!

Mam tu takyto problem:
Na skole mame niekolko PC ucebni s roznymi PCckami a potreboval by som vytvorit obrazy particii ako NTFS tak aj EXT3, kedze mame aj dual booty. Dalej tieto particie by som umiestnil na server a potreboval by som vymysliet v pripade potreby automaticku obnovu PCciek priamo zo servera streamovanym prenosom obrazu, ktore bude hned \"real-time\" obnovovane na prislusnu particiu (takto to dokaze napr. Norton Ghost). Na PC-ckach by boli male udrzbove particie, z ktorych by nabehol linux s prislusnym skriptom, ktory by manazoval cely proces obnovy.

Otazka znie, aky program v Linuxe dokaze robit streamovanu obnovu zo siete + zalohu aj NTFS particie. Alebo ak Vas napadne nieco lepsi, budem Vam vdacny za kazdu radu.

DAKUJEM.

Sprievodca herným svetom - http://hry.sme.sk/