[linux] zalamovanie riadkov

Čtvrtek Listopad 8 11:46:02 CET 2007

On 08.11.07 10:26, Jan Ostrochovsky wrote:
> podavam navrh na zrusenie pravidla ohladom zalamovania riadkov v
> e-mailovom klientovi v tejto konfere. Kto je za?

je to hlupost. plaintext nebol nikdy designovany na automaticke
reformatovanie.

> Dovod: moj moderny e-mailovy klient Evolution so zobrazovanim
> nezalomenyych mailov problem nema (a nemaval som problem ani v inych
> klientoch - ak by som maval, asi by som ich vymenil za nieco lepsie), a
> skor ma otravuje stale dookola citat buzeracie roznych ludi ohladom
> zalamovania.

logiku "my to vieme, serme naostatnych" pretlaca Microsoft a nemam ho (aj)
pre to rad.

moderny e-mailovy klient evolution uz ma mailing list reply?

ktory moderny HTML browser zalomi riadky na
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2007-November/039416.html ?

> Ak navrh neprejde, tak mam alternativny navrh:
>
> pridat do pravidiel bod, ze pripadne buzeracie za nedodrziavanie
> pravidiel konfery sa maju smerovat nie na konferu, ale len
> "previnilcovi".

Pokial pojde iba o upozornenie na porusenie pravidiel, nie je problem. Na
druhu stranu stale su viditelne v konferencii ludia ktori si zalamovat
riadky nevedia... privatne im radit NEBUDEM a dva maily posielat tiez nie.

It's now safe to throw off your computer.