[linux] zalamovanie riadkov

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Čtvrtek Listopad 8 12:08:27 CET 2007

Ja som tiez proti zruseniu zalamovania. Nieje to az taky problem imho
nakliknut niekde, ze zalamovat po x znakoch. Pokial viem, nejake rfc
slusnej komunikacie definuje okrem zakazu pouzivat narodne znaky vo
vsetkych typoch komunikaciach (kliet<->firma napriklad) a takisto
nariaduje pouzivat zalamovanie.

Nenasiel som en dokument, kory som cital predtym, ale tu je nejaky
zaklad asi http://www.dtcc.edu/cs/rfc1855.html (word wrap,
zalamovanie, je tu predpisane iba pre komunikaciu cez talk, ak spravne
chapem)

--
Best regards,
 LuVar                            mailto:varga.lubomir at orangemail.sk