[linux] OT - pobox.sk na blackliste

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Listopad 20 10:45:32 CET 2007

Ahoj,

  ja to nechavam na spamassassin (SA), aby pouzival niektore z tychto
blacklistov. Na urovni postfixu pouzivame maximalne greylist, ostatne
spam filtre nechavame na sagator+spamassassin+clamav.
Do spamassassinu pouzivame este niekolko dalsich pluginov, vsetky dostupne
priamo z ukazkovych konfiguracii, len ich treba doinstalovat a povolit.

  Tym padom servery na blackliste dostanu len o nieco vyssiu hodnotu
bodovania a nie su ihned zamietnute. Pripadne hodnoty sa daju upravit
v nastaveniach SA.

		SAL