[linux] Dell Latitude D800 (D8x0) - MDK - Zopar drobnosti.

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Úterý Říjen 23 13:23:50 CEST 2007

latitude D600, funguje vsetko :)
(suspend to RAM, hibernate)

ubuntu feisty, gutsy (tusim mi to ide out-of-the-box od dapper)

debian sarge, etch (po 15 rekompilaciach kernelu :)) )

m.