[linux] Dobry Den!

Tomas Sabol tomiks25 na pobox.sk
Středa Říjen 24 16:08:54 CEST 2007

Dobry den! Chcel by som sa opytat, chces som si nainstalovat linux ubuntu, rozdelil som si hdd, aby som mohol preformatvat particiiu na ext2, no a ked som to daval instalovat, tak korenovy subor som dal na tu volnu particiu, s tym, ze ju aj zformatuje, ale ako swap( co som prve nevdel na co sluzi, teraz uz som sa dozvedel), tak som dal na zaplneny hdd, ale som dal bez preformatovania, a pocas instalacie mi napisalo nejaku chybu, a teraz mi ten HDD nechce otvorit, lebo ako je teraz preformatovany na swap, ale ked si dam vo windowse spravu hdd, tak mi tam najde ten hdd, a ze aj je plny, ale proste mi ho neprecita. Prosim vas poradte mi, ci by sa dalo nejako vratit hdd zo swap do ntfs bez formatovania? kamarat mi hovoril, ze je v linuxe program "PARTED" a ze v nom by sa dalo, prosim vas o vas nazor? dakujem za odpoved TOMAS