[linux] Dobry Den!

Peter Fordinal pf2000 na inMail.sk
Úterý Říjen 30 16:39:18 CET 2007

Dobry den,

lutujem, ze som sa k tomuto mailu dostal az s niekolkodnovym oneskorenim.
Uz davno som nevidel pripad takejto tvrdej arogancie velkeho maga k nehodnemu
zaciatocnikovi. Mozno ste prave zabili skvelu buducnost linuxu, ved clovek
nikdy nevie, co sa v kom skryva.

Chlapi, takto sa to nerobi! Nepovysujte sa nad inych, ktori potrebuju poradit
pretoze nemaju vase skusenosti (hoc si aj svoju nedobru situaciu zapricinili
sami vlastnou chybou). To sa radsej zdrzte komentara a ponechajte to inym,
ochotnejsim.

Niet sa co cudovat, ak tato konferencia pomaly ale iste zakapava.

Tomas, ak nemas problem este stale vyrieseny, tak hladaj niekoho skusenejsieho
zo svojho okolia. Skutocne to mozes este viac pokazit. Ak si z Bratislavy
alebo okolia, tak sa ozvi na pf2000 at inmail.sk.

PF