[linux] Dobry Den!

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Pátek Říjen 26 10:54:51 CEST 2007

On Fri, 2007-10-26 at 09:03 +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> On 24.10.07 16:08, Tomas Sabol wrote:
>
> 1. nastav si zalamovanie riadkov na rozumnu dlzku (72 az 76 znakov je
> slusne)

> Obavam sa ze program na odzapisanie dat v linuxe neexistuje. Potrebujes
> program na rekonstrukciu NTFS filesystemu, co je mimo zamerania tejto
> konferencie.

hmm..

odporuca sa spravit backup predtym co sa zacnes hrat s partitions
(hlavne ak nevies co robis)

ak je naozaj pravda ze si len zmenil typ particie na 'swap' a nezaskrtol
'format partition' tak windows particiu neprecite lebo ma iny 'label' -
typ aky ocakava

pomoze ti cfdisk alebo fdisk - bootni ubuntu live cd

sudo -i

cfdisk

zmen typ tvojej byvalej ntfs particie (teraz swap) naspat na ntfs

write - exit.

prosim ta pouvazuj nad tym zverit toto niekomu s troskou skusenosti,
vyhnes sa tomu ze si to este viac skomplikujes.

martin.