[linux] LugCon 15

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Září 19 11:17:27 CEST 2007

Ahoj,

On Wed, Sep 19, 2007 at 10:31:53AM +0200, Jan Jankovic wrote:
> Mna by zaujimali aj dalsie veci, ktore sa okrajovo dotykaju aj ubytovania.
> 1. mapa kde bude ubytovanie a kde budu prednasky

Dobra otazka, preposielam to dalej, pretoze sam neviem.
Stare lugcony maju akosi poupravovane stranky a ziadne informacie o priprave
akcie uz neviem najst. Nasiel som len tuto informaciu (neviem, ci je este
platna):

Veľký Diel je časť Žiliny, je tam sídlisko Vlčince a chodia tam trolejbusy
č. 4 a č. 6. Treba íst na konečnú, volá sa Fatranská. Tieto spoje odchádzaju
zo zastávky oproti železničnej stanici, keď prejdete podchodom a po východe
pôjdete doľava.

> 2. kedy sa v sobotu zacne, aby som vedel, ci si
> mam rezerovat ubytko na dve noci, alebo staci len na jednu.

Predbezny program lugconu je uz na stranke dlhsie:
  http://www.sklug.sk/projekty/lugcon/archiv/lugcon15/?tab=1
Registracia zacina o 9:00, na skorsi cas to uz urcite posuvat nebudeme
(este vacsina z vas asi spi).

		SAL