[linux] problem s externou citackou SD kariet

dex dxr na zoznam.sk
Pondělí Únor 18 22:45:59 CET 2008

jeden z dovodom preco to nevies pod linuxom precitat je

a) nebola dobre sync-ed alebo nekorektne umount
vtedy to robia napr moje USB kluce

ja by som spravil nalsedovne dd_rescue a dal by som cely device do fajlu
mountol ho cez loop a potom skusil riesit
- bud nastropmi ako je ripper alebo fsck....
ked sa podari zachranit co treba potom to riesil na flaske

inak toto nieje mozno vhodne pisat v linux confe ale na win32 je mrte aj
free nastrojov
prave na rescue dat z corrupted flasky cize ak su tam data ktore sa
nedaju nejako uz ziskat napr male dieta a pod .
sprav si URCITE zalohu dd_rescue klasicke dd nemusi vediet citat z disku
ktory je chybny toto modifikovane by to malo zvladnut
alebo nieco like image tools (ako symantec ghost a potom na to niecim co
sa hrdi ze flash recovery tool )

ja som inak na problem s FATkou ktoru som nevedel citat na linuxe pouzil
klasicky scandisk a bolo po probleme ale
nemal som na flaske nic vzacne

mozno neriesim problem pod linuxom ale mozno pomozem takto nakopnut