[linux] Citanie posty cez telnet

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Neděle Leden 6 16:21:52 CET 2008

> hm, da sa nejak zariadit aby pri vypise mailov pomocou prikazu "list"
> za nevypisali vsetky naraz? teda tak aby som si ich nejak posuval po
> obrazovke, podobne ako ked kombinujem prikazy s |less ci |more

nie, POP3 nie je mailovy klient, ale protokol na to, aby si mailovy
klient mohol stiahnut postu zo servera.
> a to je normalne ze pri vypise sa zobrazuju len ciselka a nie, co ja
> viem, subjecty? ;-] nj zvyky z mail clientov ;]

ano, pretoze vid vyssie. je tam dost informacii na to, aby si podla nich
vedel mailovy klient stiahnut postu zo servera.
pre viac informacii odporucam napr
http://nwww.faqs.org/rfcs/rfc1939.html kde konkretne uz cast 1.
Introduction hovori na co tento protokol sluzi.

m.