[linux] Obnova dat

Jan Jankovic jankovic.jan na gmail.com
Pátek Leden 18 10:44:11 CET 2008

skus http://www.sharewareconnection.com/unistal-linux-data-recovery-software.htm
alebo http://www.bluechillies.com/details/40074.html

na google je toho kopec.
Zakladom je aby ta aplikacia disk len citala a nepisla nan, ale pokial
ta recovery app bude bezat na windows tak sa toho velmi nemusis bat :)
Zozen si dalsi komp s windows, nainstaluj si ich tam par, pripoj k
nemu linuxovy disk a nechaj ho scannovat. Data vykopirujes potom na
win disk, tak by si tam mal mat dost miesta.
Zatial som podoben softy pouzival len na FAT32 a NTFS, ale mali slusnu
uspesnost, tak hadam pomozu ...

YaNo