[linux] WakeOnLan - funguje, po prikaze halt uz nie

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Úterý Červen 17 23:14:06 CEST 2008

Super riesenie,

pozrel som si man k ethtool, a je mi to uz jasnejsie. uzitocny tool ;]

pridal som si to do /etc/rc.local reku nech to uz robi za mna ;-] len
zaujimave ze aj tam to musi byt so 'sudo' pred prikazom.

diky!