[linux] problem s wakonlan, pocitac za routerom

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Neděle Červen 22 01:48:04 CEST 2008

Neviem co tu nacvicujete..
ale pokial to HARDWARE nepodporuje, tak nijake NATko vam nepomoze..
kedze Wake-On-Lan funguje na fyzickej vrstve...(cez broadcast)
riesil som podobny problem na "lokalnej" sieti cez SWAN, (VPN)
a jednoducho posledna MAC adresa ktoru ziskam pri "prestupe" na iny moj
"subnet"
je Mac adresa brany "gateway"