[linux] kernel panic - not syncing: no init found

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Neděle Červen 29 12:44:56 CEST 2008

Nazdar..

no v menu.lst by mali byt riadocky
-
title linux
kernel (hd1,0)/boot/vmlinuz BOOT_IMAGE=linux root=/dev/hdb1
resume=/dev/hdb5 vga=791
initrd (hd1,0)/boot/initrd-2.6.xxxxx.img
-
teda presny nazov toho suboru co sa nachadza v adresary boot pre tvoj
kernel...

a v /etc/fstab musi byt ako root particia /dev/hdb1
cize napr.
/dev/hdb1 / ext3 default 0 0
none /proc proc defaults 0 0
atd...