[linux] Pocket PC a Linux

Milan Plzik emempi na gmail.com
Neděle Březen 2 20:50:23 CET 2008

On Ne, 2008-03-02 at 17:36 +0100, Kocur wrote:
> No to moje "sWINstwo" neberte doslovne...
> sam som nuteny win pouzivat...ale na tomto POCKET PC ma to dost
> rozculilo..
> (uz len rozbehnut pripojenie na wifi ci BT bolo dost zaujimave)

  Obavam sa, ze to je pri vacsine tychto zariadeni, nielen pod
windowsom. Windows developeri mali navyse casto k dispozicii aspon
datasheety ku konkretnym bt/wifi modulom -- pri hocicom inom je niekedy
nutny reverse engineering.

> to preco by som to xcel vymenit je, ze by som privital nejaky ten soft
> na dialkovu
> spravu, ci uz VNC alebo RDP, tiez zobrazovanie Web stranok nieje take
> ako by
> som si predstavoval, icq skype a pod by som ocakaval ako
> samozrejmost..

  Hmm,  viem, ze WM obsahuje Terminal services (aka RDP) klienta, na
webstranky sa da pouzit napriklad
http://www.mozilla.org/projects/minimo/ (aj ked posledne bol
"nenapapany" na prostriedky). ICQ klient existuje, tusim aj skype...
(minimalne skype pod ARM linux bohuzial tusim portovane nie je, co je
dost silne negativum).

> Ja osobne totizto vobec nepotrebujem vyuzivat "kalendar", word, excel,
> (na ACTIVE SYNC som "alergicky")

  :) Ale prave na taketo veci su PDA primarne urcene.

> Som co to posurfoval, a na DELL som fakt nic nenasiel..
> ..tak teraz neviem..ci stym mam vobec stracat cas...

  Ako som povedal, v sucasnom stave bohuzial bootuje jedine jadro, takze
zariadenie prilis funkcne nie je. Ak hladate nejake alternativne
zariadenie, hp ipaq hx4700 by mohla byt ta spravna volba, popr. nejake
dalsie dalsie zariadenia, ktore su na
http://www.handhelds.org/moin/moin.cgi/SupportedHandheldSummary oznacene
"levelom" A, popr. A+ .

  Ano, linux zatial na hriankovaci tusim nebezi:)
http://www.embeddedarm.com/software/arm-netbsd-toaster.php

  Suhlas --  minimalne tabulka na handhelds.org tomu nasvedcuje:)