[linux] XFree86Config-4 a koliesko mysi ako 3 tlacidlo

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Středa Březen 12 22:28:44 CET 2008

Dobry vecer.

> Podarilo sa mi pri pade MDK9.0 based PC z 20 cm policky na kozolach
> znepouzitelnit PS2 port pre mys. Nastastie mys vie aj USB. Lenze po
> pripojeni (a  mozno aj mojej chybe pri pokuse otestovat mys) cez USBN
> som si dosahal XFree86Config-4. Rozchodit koliesko na tej Genius-ke
> nebol problem cez ZAxis mapping 4 5
> ale to aby sa koliesko tvrailo aj ako tlacidlo, to som nedokazal ani na
> zaklade prispevkou na NET nedokazal. Naposledy, ked so to rozchdza som
> to nasiel po 14 dnoch. Nevie mi niekto rychlejsie poradit

Nuz, ja osobne pouzivam pre mys s jednym stlacatelnym kolieskom
a dvomi obycajnymi tlacidlami nastavenia

[...]
    Driver      "mouse"
    Option "Protocol"              "IMPS/2"
    Option "Device"                "/dev/input/mice"
    Option "ZAxisMapping"          "4 5"
    Option "Buttons"               "5"
[...]

Odkukal som to odkialsi uz v case XFree86 a pouzivam to doteraz
v X.org a nemam problem. Neviem, ako to je pri inych protokoloch,
ale za pokus to stoji.
Hope it helps. Vela stastia.

--
(-K JohnNy alias Parcialna Derivacia ∂          |  .''`.
[home] http://johnny64.fixinko.sk/              | : :'  :