[linux] Monitorovaci soft na siet

Pavel Stano stanojr na blackhole.sk
Čtvrtek Březen 27 12:28:11 CET 2008

ano mas pravdu, nato som zabudol ze je tam prehistoricka verzia

ja som si stiahol zdrojaky zabbix balikov z debian testing kde je novsia
verzia a spravil balik pre debian etch
ale to je jedno to moze aj rucne skompilovat rovno, ja len mam rad ked
nieco nainstalujem a jednym prikazom to poslem vsetko prec ked ma to nastve