[linux] ubuntu 8.04 a nvidia 6200

Pavol Lajciak linux na pavolmaria.org
Pondělí Květen 26 13:06:14 CEST 2008

Ahojte,

Mam nainstalovany ubuntu 8.04 a potrebujem sprevadzkovat  tv-out na
karte nvidia Geforce 6200.
Mam nainstalovany propietarny ovladac, ktory sa da povolit priamo v ubuntu.

Skusal som tento kofigurak, ale dajako sa mi to s nim nepodarilo rozbehat.
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2008-January/039531.html

Potom som skusal postupovat podla tohoto.
https://help.ubuntu.com/community/NvidiaTVOut

Ak som dobre pochopil, su dve moznosti.
1) pouzit Twinview, kde sa klonuje obraz monitora. Ale ak ma byt rozlisenie?
2) Pouziju sa samostatatne Xscreeny pre a monitory(LCD, TV)? Ale tomuto
celkom
    nerozumiem.

Mate to niekto funkcne? Ja som bol v najlepsom stave, ze som mal obraz
farebny obraz z jednej plochu cez LCD a druha polovica presahovala na TV.

V ostatnych pripadoch bud bola rozhodena synchronizacia a ciernobiely obraz.
TV mam staru Oravu so SCARTom, DVD prehravac mi ide cen nu v pohode.

Zistil som, ze potrebujem volbu COMPOSITE, inac je B/W obraz a rozsypana
synchronizacia.

Option  "TVOutFormat" "COMPOSITE"

Dakujem.

S uctou