[linux] Nahradzovanie fontov

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Úterý Říjen 7 16:05:04 CEST 2008

Hello all!

Viete mi prosim opisat pripadne doporucit nejaky link, dokumentaciu k
funkcionalite nahradzovania fontov v X11, lebo mi to uz pije krv
dlhsi cas.

Totizto udrzujem/vyvijam aplikaciu, ktora je napisana v Kylix3/Qt 2.3
a ako tlacovy generator sa pouziva FastReport CLX.

Zo zasady pouzivam iba dva druhy fontov (adobe-helvetica a courier)
aby sme nekomplikovali, ale niektory zakaznici maju problem, ze sa im
tlacova zostava na ich kompjutri zobrazi s uplne inymi fontami ako
bola navrhnuta. Stava sa aj take, ze ine je na obrazovke a ine na
papieri. Dokonca aj na rovnakej distribucii sa to sprava rozne, ale
neviem ci je to tym, ze niektori maju clean installation a niektori
upgrade.

Ako presne funguje mechanizmus nahradzovania fontov pre tlac. Pokial
chyba nejaky font, velkost, ... aky font a na zaklade coho sa
pouzije?

Dakujem vopred za kazdy feedback.

--
Best regards, TRoland