[linux] OT: emu8086

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Úterý Říjen 28 00:12:35 CET 2008

O aky vyucovaci stupen ide?

Na strednej sme my mali zive PMD85 s tusim mrs vyvojovym prostredim. Ked sme
koncili, tak nasi nasledovnici prechadzali na nejake vyvojove kity s 8051
procacikom.

Pamatam sa, ze v tom case som zhanal dajaky emulator pod okna a ked som
nenasiel, nakodil som si. Rendering vga grafiky som robil cez open gl, nech
to je stylove :-) Pri implementacii roznych instrukcii som vsak nasiel dajaky
web, kde bol ich zoznam a zistil som, ze tam je uz i funkcny emulator...

Nespomeniem si na nazov toho emulatora, ale robil ho nejaky CZ cloviecik a
spravil dokonca i nejaky konvertor z kaziat (wav subor) do binarky
podhoditelnej virtualnemu kazetaku pre to virtualne pmd...

PS: ak ide o vysoku skolu, skusil by som gdb nadrvit. Ak ide o strednu,
odbornu, idealne sa mi zdaju realne kusy hw. Ak o strednu s inym zameranim
ako elektro/info, tak by som skusil mozno win32 disasm, ci ako sa ten
crackersky tool vola :-)