[linux] OT: emu8086

Pavol Lajciak linux na pavolmaria.org
Středa Říjen 29 11:27:43 CET 2008

Ľubomír Varga  wrote / napísal(a):
> O aky vyucovaci stupen ide?
>
> Na strednej sme my mali zive PMD85 s tusim mrs vyvojovym prostredim. Ked sme
> koncili, tak nasi nasledovnici prechadzali na nejake vyvojove kity s 8051
> procacikom.

Ide mi o emulator intelovskeho PC procesora 8086.

> PS: ak ide o vysoku skolu, skusil by som gdb nadrvit. Ak ide o strednu,
> odbornu, idealne sa mi zdaju realne kusy hw. Ak o strednu s inym zameranim
> ako elektro/info, tak by som skusil mozno win32 disasm, ci ako sa ten
> crackersky tool vola :-)

Ide o vysoku skolu pedagogicku. gdb je, ale bez gui
a jednoducheho ovladania je asi pre buducich
ucitelov dost nepouzitelna.

Okrem doho gdb je nenazorne. Emu je all-in-one IDE,
ktore umoznuje krokovanie programu pri velkej nazornosti.

Ja som uvazoval pouzit nasm + nejake program na tracovanie.
Podmienka je, aby to malo GUI.