[linux] HUAWEI 3G Internet na linuxe a VPNka

Kocur Kocur na erbe-ba.sk
Středa Září 17 16:54:54 CEST 2008

dik za rady...

takze uz som poskusal..
a kernel si prepinanie mezdu usb-serial a sda zaobstara sam uz automaticky
takze idem skuast..

na linuxe pouziva vpnc a nemam problem ist doma cez wifinu a pod..

ale v praci potrebujem mat pripojenie pomocou 3G kedze ina moznost nieje...
a tym padom pristup na VPN ce CiscoVPN klienta..a to urebene na WIN
strojoch..
..bohuzial to fungovat nexe.. a kedze to zajtra do 10:00 by som mal fungovat
(hehe)..
..chcem to skusit este na linuxe ..Ubuntu mi bootne aj z CD, nebudem sa
zapodievat instalaciou
..a rdesktop to bude mat tiez..takze.. potrebujem to aspon skusit..

 zatial dik....