[linux] Particia >2TB

Jozef [jonyii] Svec jonyii na lmcity.sk
Pátek Září 19 01:33:40 CEST 2008

Zdravim,

Max velkost pre reiserfs particiu je 16 TiB a pre ext2 16-32 TiB ..
Pravdepodobne sa snazis vytvorit ext3 particiu ktora podla paramterov
(block size) moze mat od 2 do 16 TiB.

S LVM sa velmi neoplati ... zbytocne by si stratil vykon a neprinieslo
by to v tomto pripade nic nove... ale to je o inom, tu mas problem s
filesystemom a nie so zariadenim pod nim.

Viac o ext3 na http://en.wikipedia.org/wiki/Ext3

S pozdravom / Best regards / Met vriendelijke groet
Jozef [jonyii] Svec
email:jonyii na lmcity.sk