[linux] xfce4 - keyboard selector (switcher)

(-K JohnNy johnny64mail na gmail.com
Úterý Září 30 22:02:17 CEST 2008

> Ahojte
>
> V Linuxe Debian Etch som si nainstaloval xfce4.
> No nejak sa nejdem dostat k prepinacu klavesnice,
> kde mozem klavesnicu menit slovensku, anglicku a ine verzie.
>
> Na nete som nic nenasiel. Asi neviem co som mal
> hladat. xfce4-mcs-plugin som nainstaloval.
>
> Pavol

Ja osobne používam riešenie nezávislé od použitého wm, avšak toto
riešenie funguje iba pre prepínanie medzi dvoma layoutmi. Do
~/.xsession, resp. ~/.xinitrc som si pridal

~~~~~~
setxkbmap us,sk -variant ,qwerty -option \
          "grp:switch,grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
~~~~~~

pred príkaz spúšťajúci windowmanager. Layouty prepínam stlačením oboch
shiftov naraz. Výhoda je pri dvoch layoutoch v tom, že keď mám zapnutý
slovenský layout, svieti na klávesnici Scroll Lock LEDka.

--
(-K JohnNy alias Partial Derivative ∂
[home] http://johnny64.fixinko.sk/
[jabber] JohnNy64 at swissjabber.org