[linux] Web stranka v lokalnej sieti

Dalibor Perasin dapesk na yahoo.com
Středa Duben 1 21:43:48 CEST 2009

ahoj,

niektore modemy nepresmeruju spravne / standardne dnat-nuty dotaz z
lokalnej siete na vonkajsiu ip-cku spet na lokalny server (pri
niektorych skonci na porte 80 modemu samotneho). v takomto pripade som
to riesil zaznamom na lokalnom dns serveri ukazujucim na lokalnu ip www
servera. alebo vymenou modemu :-)