[linux] Flash (Predtym: Xubuntu 9.10 na slabom HW - ake mate skusenosti?)

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na gmail.com
Úterý Prosinec 8 17:38:14 CET 2009

aj ked sme sa tymto dostali mierne do offtopicu k povodnej teme, nadviazem s
mojim problemom, lebo stale to suvisi s linuxom

snazim sa vyriesit problem, ze niektore streamovane videa na baze flash mi
na ubuntu 9.10 nefunguju ako by mali (problem som mal aj na 9.04) - mam
x86_64 (graficku kartu ATI, neviem ci to s tym moze mat suvis)

youtube v pohode, ale napr. toto
http://www.zive.cz/clanky/tyden-zive-jak-otehotnet-a-jak-zhubnout/sc-3-a-150023/default.aspxuz
nie je take bezproblemove - s adobe flash pluginom to niekolko sekund
ide, a potom sa zasekne, s gnashom alebo libswfdec ani to

konzultoval som to napr. aj tu: http://www.linuxos.sk/forum/15254/index.html

a k tomu hucaniu do webdeveloperov, nedavno ma zaujal tento clanok:
http://www.elance.com/p/blog/2009/11/5_signs_you_need_a_website_redesign_now.html

Jano

Message: 2