[linux] premenuvanie suborov na CD

Pátek Březen 6 10:03:50 CET 2009

Zdravicko,

znamy spominal, ze je mozne napalit CD-R a dodatocne na nom premenuvat
subory. Na CD-R, ktore som mu dal, to vsak nejde.

Zaujimalo by ma ako to je riesene. Dostal som tip, ze by mohlo ist o
ponechanie poslednej sessiony otvorenej, ale nema niekto podrobnejsie
informacie a skusenosti s takym niecim? a hlavne ako to urobit v linuxe? :)

WinError #99999: Out of error messages.