[linux] Gmailove thready

Ján Sáreník jasan na x31.com
Čtvrtek Březen 12 14:24:05 CET 2009

Ahoj!

On Thu, Mar 12, 2009 at 12:08:20PM +0100, Jan Kunder wrote:
> Ak sa zmeni $SUBJ v gmaili, tak z toho spravi novy thread, hoci IMHo
> sa thread nemeni.
> Je to "featura" (IMHO bug) gmailu, al. aj to ma aj nejake odpostatnenie?

Koncepcia "konverzácií" v podaní firmy Google (a minimálne aj Zimbra) má
zjavne inú myšlienku než vytváranie stromovej štruktúry pomocou
hlavičky 'In-Reply-To:' v mailoch, ktorému nevadí zmena predmetu správy.

  Jasan

PS: In-Reply-To som v tomto maile zámerne vynechal, aby som nepokračoval
    nesúvisejúcou vecou v kauze Trixbox.