[linux] paralelne spustanie procesov (kompresia logov)

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Úterý Únor 2 23:11:21 CET 2010

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> nechcem to bindovat na procesory, chcem len spustit tolko procesov aby mi
> ziaden procesor nelezal necinne. Na druhu stranu nabindovanie by mohlo
> pomoct nech si dva procesy nekradnu ten isty CPU, radsej nech idu pomalsie
> na viacerych....

To by bolo zaujimave pre studium Linux scheduling - ako handluje
bindovanie procesov na rovnaky CPU v co najvacsej miere...
V kazdom pripade presunutie behu procesu na iny CPU ma performancny
dopad...ale nakolko velky?

Bral som priliz doslovne Tvoje slova 'paralelne na kazdom procesore
jeden'. :-)

Nedalo mi to tak som nieco pohladal:
http://lwn.net/Articles/105366/, When should a process be migrated?, 2004
http://en.wikipedia.org/wiki/Completely_Fair_Scheduler (najbeznejsi
(default?) scheduler pouzivany v Linux-e)

--
Peter Viskup