[linux] Kernel 2.6.8.1 MIPS - uprava firmware

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Pátek Únor 12 19:14:42 CET 2010

No router je "zaklad" BROADCOM BCM96348
a ten pouziva svoj vlastny "loader" pre kernel CFE - Common Firmware
Enviroment

a root particiu nastavujesh pre kernel priamo v konfiguracii kernelu
podla dokumentacie by to malo byt root=81:0

ale nefunguje mi to...