[linux] mythtv a Hauppage WinTV-HVR1300

Pavel Cina pavel.cina na web.de
Pondělí Únor 15 18:48:10 CET 2010

Ahoj,

podarilo sa niekomu uz rozbehnut analogovy prijem karty Hauppage
WinTV-HVR1300 v mythtv? Podla stranky mythtv by tato karta mala byt plne
podporovana. Ide o hybridnu kartu s analogovym a aj DVB-T tunerom.
Analogovy prijem funguje napriklad s aplikaciou tvtime (aj ked obraz je
dost chaby):

tvtime -d /dev/video1 (/dev/video0 je webova kamera)

Ale nakonfigurovat analogovy prijem v mythtv sa mi nepodarilo. Skusil
som nasledovne:

Capture card
---------------------
Card type: Analog V4L capture card
VBI device: /dev/vbi0
Audio device: /dev/dsp
Video device: /dev/video1
Audio sampling: 48000
Default input: Television

Video source
Listings grabber: No grabber
Channel freq. table: try-all, ale skusil som aj europe-west, europe-east

Ked teraz pridem do "Input connections" a zvolim ako "Video source" moj,
tak zostane tlacitko "Scan for channels" stale neaktivne a nedokazem
naladit kanaly :-(

Distribucia je Mint8 (ale ten isty problem som mal aj v opensuse 11.2).
Vie niekto, ako mythtv donutit naladit kanaly?

Dik za kazde info.
Pavel